درخواست مشاوره رایگان

ساختمان ها بخشی از نمای شهری هستند. دکوراسیون نمای ساختمان به زیبایی و هماهنگی نمای شهری کمک می کند. استفاده از سازه های حفاظتی شکیل یکی از اهداف اصلی شاغلین در این حرفه است. امروزه انواع حفاظ پنجره آهنی تولید شده که علاوه بر استحکام دارای نمای خوبی هم هستند. حفاظ استیل پنجره یکی از مدرن ترین سازه های حفاظتی است که توجه مالکین را جلب کرده است. انواع حفاظ پنجره دوجداره و نرده استیل راه پله برای جلوگیری از سقوط به کار می رود. حفاظ استیل قابل استفاده در اماکن اداری و ساختمان های مسکونی است. وقتی صحبت از شکل ظاهری و سبک طراحی حفاظ باشد، همیشه متریال استیل با درخشندگی خاص در اولویت قرار دارد.

استیل چیست؟

Steel نام انگلیسی فولاد است. استیل یا فولاد آلیاژی ترکیبی از آهن و کربن است که با افزودن کروم به استیل ضد زنگ یا Stainless steel تبدیل می شود. این فلز در مقابل خوردگی بسیار مقاوم است و درخشندگی خاصی دارد. استیل به سادگی تمیز می شود و از نظر ظاهری بسیار زیباست. جالب تر اینکه انواع استیل قابلیت بازیافت صد در صدی را دارند. پنجره هایی که با حفاظ استیل محافظت می شوند، نمای ساختمان را زشت و ناهماهنگ نشان نمی دهند. از نمای داخلی هم، حفاظ استیل پنجره تداخلی با دکوراسیون داخلی به وجود نمی آورد و طراحی زیبایی دارد.

حفاظ استیل پنجره

قبل از اینکه حادثه ای رخ دهد از آن جلوگیری کنید. پنجره یکی از راه های ورودی به داخل ساختمان است. برای پیشگیری از ورود بیگانگان نمی توان پنجره را مسدود کرد. پنجره ها راه ورود هوا و نور به فضای داخلی هم هستند و باید به راحتی باز و بسته شوند. معماران و شاغلین در صنعت ساختمان سازی با ارائه سازه های شکیل از متریال مختلف، امکان ایجاد زیبایی و امنیت را فراهم کرده اند. حفاظ استیل پنجره با ظاهری چشم نواز، مانع عبور نور نخواهد شد. حفاظ پنجره مدرن از استیل ضد زنگ با ماندگاری بیشتر است. این حفاظ بدون اینکه تغییر رنگ بدهد و یا پوسیده شود تا سالیان زیادی از ورودی پنجره ها محافظت می کند.

حفاظ پنجره ساختمان در چه مکان هایی نصب می شود؟

استیل در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی دارد. نصب حفاظ استیل پنجره در بیرون از ساختمان و نرده استیل راه پله در داخل ساختمان، محدودیتی ندارد. به طور کلی تغییرات دما و خشکی یا مرطوب بودن هوا تاثیری بر این سازه نمی گذارد. برای همین انواع حفاظ آهنی استیل را می توان در هر مکانی نصب کرد. حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ درب تراس، حفاظ پنجره مدرن برای آشپزخانه و …همگی با همین متریال کار می شود. در واقع انتخاب اول برای ساختمان ها و برج های مسکونی و اداری همین حفاظ آهنی استیل با مقاومت بسیار بالا می تواند باشد. به خصوص اینکه قیمت نرده استیل و حفاظ پنجره بسیار مقرون به صرفه است.

طراحی حفاظ استیل پنجره

بدون تردید استحکام و مقاومت حفاظ پنجره مهم ترین اصل در سفارش ساخت حفاظ پنجره است. پروفیل فولادی از مقاوم ترین سازه ها در صنعت ساخت و ساز است. در طراحی حفاظ از نرده های افقی و عمودی برای استحکام بیشتر استفاده می شود. لوله افقی با قطر ۲۵ کار می شود و کلاف دور کار از پروفیل تمام استیل استاندارد می باشد. امکان خمش، پیچش و برش حفاظ در عمل وجود ندارد. همه اتصالات با جوش آرگون و به ظرافت تمام، انجام می شود. در طراحی حفاظ استیل علاوه بر استحکام و امنیت، زیبایی نیز در نظر گرفته می شود. برای افزودن زیبایی حفاظ استیل در منازل مسکونی می توان ترکیبی از شیشه و حفاظ را با طراحی چشمگیرتری تولید کرد.

نصب حفاظ استیل پنجره

بالکن های طبقات اول هم باید با انواع حفاظ آهنی ایمن سازی شوند. جهت بالا بردن ایمنی ساختمان همه ورودی ها را با حفاظ مسدود کنید. درب ورودی بالکن، درب تراس همگی راه ورود سارقین هستند. نصب حفاظ پنجره و باکن در طبقات فوقانی هم برای جلوگیری از سقوط الزامی است. سقوط کودکان و یا اشیا از بالکن و پنجره بسیار خطرناک است. نصب نرده حفاظ پنجره بدون تخریب و آسیب به بنا انجام می شود. این حفاظ قابل نصب روی انواع پنجره است. ابتدا ابعاد پنجره اندازه گیری شده و مراحل ساخت و برش پروفیل فولادی در کارگاه و با دستگاه های پیشرفته و ابزار مخصوص انجام می شود. حفاظ پنجره ساختمان از مهم ترین تجهیزات در بنا است. ساخت حفاظ یک ضرورت برای همه ساختمان هاست و نادیده گرفتن آن موجب خسارات زیادی می شود.

قیمت حفاظ استیل پنجره

انواع حفاظ چوبی، آلومینیومی، آهنی و …. تولید شده که قیمت های متفاوتی دارند. ساخت حفاظ با ورق استیل برای بالکن و یا قیمت پروفیل استیل حفاظ پنجره، هزینه بر است. این هزینه در مقایسه با حفاظ پنجره آهنی ساده همیشه بالاتر است. این تفاوت قیمت به دلیل پروفیل ساخت حفاظ پنجره است. پروفیل فولادی قیمت بالاتری دارد. البته این مبلغ را با احتساب طول عمر بالا و استحکام فوق العاده که در نظر بگیرید، بسیار مقرون به صرفه است. با نصب حفاظ استیل پنجره نیازی به رنگ آمیزی مجدد و یا تعویض حفاظ در سال های بعدی نیست. این سازه بدون کوچکترین تغییری در شکل ظاهری و کیفیت تا عمر ساختمان باقی می ماند.

ساخت حفاظ استیل پنجره

اگر به دنبال یک حفاظ پنجره مدرن ، شیک و با کارایی فوق العاده هستید، با ما تماس بگیرید. تضمین کار ما رضایت مشتریان است. این روزها همه ساختمان های اداری و مسکونی با انواع حفاظ پنجره استیل ، ایمن سازی می شود. قبل از اینکه با مشکلی روبرو شوید برای بالا بردن امنیت ساختمان با بخش فروش شرکت نوین سکوریت هماهنگ کنید.